Klacht: Te laate levering en engelse klanten service

op 11 augustus 2016 over Auto-Onderdelen24 in de categorie Auto Onderdelen

Ik he zondag een bestelling gedaan en het is nu donderdag en heb nog niks ontvangen maar op de site staat heel mooi dat het binne 24 uur thuis is. Ik had juist betseld omdat ik dacht dat ik hem volgende dag het onderdeel thuis had maar na 4 dagen nog niks. Endan bel ik de klanteservice krijg ik een engelse callcenter aan de lijn jammer genoeg is mijn engels niet zo goed dus ik zelf kon geen contact nemen met het klanteservice. Kortom ze houden mensen gek met levering binne 24 en ze hebben engelse mensen aan de lijn voor een nederlandse site zu kunnen tog niet vanuit gaat dat iederheen engels kan toch.

Als ik me onderdeel voor deze keer gratis krijg. Heb drie dagen zitten wachten met hoop en wanneer die jomt weet ik nog steeds niet. Ik ga iederheen deze site afraden en ze oakken ook nig 10 euro verzende kosten. Bij misterauto is dat maar 6,95 daar heb je het wel vongende dag in huis

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto-Onderdelen24

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto-Onderdelen24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naci38