Klacht: Te laat op de kerstmarkt

op 14 december 2017 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Zaterdag 9 Dec

Eindelijk een dagje uit !
S morgens om 9.30 zouden we op gehaald worden wat ik erg laat vind om een dagje naar Duitsland te gaan !
Wij hoorde drie dagen van te voren dat wij zo (te) laat op gehaald werden !,
Bus kwam te laat dus 9.50 vertrokken we idd het was een slecht weer dag
En reed de chauffeur netjes en veilig soms te traag
Veenendaal weer van de weg om mensen op te halen
Arnhem van de weg om mensen op te halen
En zo sukkelde we verder eindelijk in Duitsland en ja hoor
De chauffeur moest stoppen een half uur vanwegen z’n rijtijden
En zo werden we pas om 13.45 af gezet op een plek …niet bij de andere bussen hij zei dat hij ons hier weer op zou halen
We moesten een behoorlijk stuk lopen dus om 14.00 eindelijk op de kerst markt
Düsseldorf hebben we gekozen voor z’n vele markten maar daar kwam niet veel van terecht in deze korte tijd en drukte konde we niet te ver weg lopen laat staan gaan zitten om iets te eten zonde van je kostbare tijd !
En om ongeveer 18.00 weer bij de bus en wilde om 18.30 gaan rijden
Wij en heel veel andere stonden (vreselijk koud aan het water ) op tijd 18.00 bij de plek waar hij ons afzetten……
Maar geen bus …die kwam om kwart over zes wij verkleumt
Uiteindelijk stond hij wel bij de andere bussen geparkeerd en daar op ons te wachten van een paar mensen die al in de bus zaten toevallig over het bus terrein gelopen waren hebben hem gezegd naar de plek te rijden waar we uitgezet zijn het was een chauffeur met weinig woorden
En daar vertrokken we dan om 18.30
Hij heeft geen woord gewisseld er over op de terug reis!!!
Afgezet en klaar er mee

DIT hebben wij nog nooit mee gemaakt
Jammer ons kerst marktuitje kijken wij altijd zo naar uit !!
Wij hopen dat jullie hier iets mee/aan kunnen doen !!

Graag hoor ik een reactie hier op !!

een chauffeur die duidelijk verteld hoe het gaat !
Veel eerdere vertrek tijd
Zo dat wij ook de tijd hebben om meer te bekijken en een keer kunnen gaan zitten voor koffie

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vankantie 2017