Klacht: te laat of niet op komen dagen op het laatste moment

op 07 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

beste heer/mevrouw,

Ik heb vorige week donderdag een afspraak gemaakt voor mijn telefoon die terug gebracht zou worden. Dit zou geleverd worden tussen 17.00 en 21.00 Ik heb een 4 maanden oude dochter en heb mijn afspraken staan die ik ook plan. Vervolgens heb ik me gehaast om op tijd thuis te zijn. Ik krijg om 16.20 een mail: Gefeliciteerd uw afspraak staat. Vrijdag tussen 8.00 en 22.00 komen wij langs om uw toestel terug te brengen. Er word dus van mij verwacht dat ik heel de dag thuis ben! Ik heb contact opgenomen met uw collega want ik wilde weten waarom mijn afspraak zo op het allerlaatst geannuleerd werd en ook nog eens per mail niet eens fatsoenlijk een telefoontje met uitleg. Ik kreeg een onvriendelijke man aan de telefoon die zei dat de afspraak geannuleerd werd en dat hij er niets aan kon veranderen en ook niet wist waarom. Ik kreeg de planning niet te spreken en moest het doen met een afspraak die gewijzigd werd. Vervolgens stond de afspraak op zaterdag maar dit ging niet door vanwege een sorteerfout op dc. Ik heb toen een nieuwe afspraak gemaakt voor gisterenavond tussen 5 en 9. Om kwart voor 9 nog steeds geen koerier. Ik gebeld… Die afspraak is waarschijnlijk via internet fout gegaan kreeg ik te horen. Werd mij verteld dat er een nieuwe afspraak geplanned werd. De 4e inmiddels. Vandaag tussen 8 en 11 zou de koerier langs komen. Het is inmiddels half 12, ik heb gekeken naar de track en trace en de koerier is zojuist vertrokken van adres nummer 6 en ik ben 17!!!! Ik heb dus weer een dag vrij genomen voor niets. Dit kost mij mijn vrije dagen en ik kan niet naar de afspraken die ik gemaakt heb. Graag wil ik hier een schade vergoeding voor. Ook hoop ik zo snel mogelijk mijn toestel te ontvangen, ik kan op deze manier geen kant op

Wanneer ik een schadevergoeding krijg voor de vrije dagen die ik heb moeten nemen voor meerdere malen een afspraak niet correct nakomen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 10:41 geantwoord

Geachte mevr. Nijs-Dolman,

Bedankt voor uw bericht. Aan de hand van uw gegevens zie ik dat de afspraak van donderdag 1 juni door een IT storing automatisch omgezet is geworden naar de volgende dag. Vandaar dat er ook een kleiner tijdsvenster is aangegeven, als dit door een collega was omgezet, had deze nog een verkleind tijdsvenster kunnen kiezen. Onze excuses hiervoor!
Het is begrijpelijk dat dit een vervelende situatie met zich meebrengt, dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, nogmaals onze excuses hiervoor!

Uw verzoek tot compensatie kan ik helaas niet honoreren. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Gelukkig zie ik dat u uw toestel inmiddels terug heeft! Nogmaals excuses voor deze ervaring,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door rdollie1511