Klacht: Te laat leveren en ook nog is kapot!

op 23 december 2017 over Kjekk.nl in de categorie Bakker

Ik heb 15 november een bestelling geplaatst. De Hashtag Initialen met Datum Dicht Hart. Deze heb ik 5 weken later nog niet ontvangen. Er wordt beloofd dat een bestelling binnen 8-14 werkdagen geleverd zal worden. Het is ondertussen al 25 werkdagen. Via de klantenservice heb ik contact met kjekk opgenomen na 4 weken. Omdat ik nog geen status e-mail had gekregen of überhaupt informatie. Daarin wordt een trackinglink beloofd. 5 dagen later nog geen trackinglink.
Via Facebook contact opgenomen met kjekk maar daar krijg ik tot drie keer toe een standaard antwoord dat ik contact moet nemen met de klantenservice.
Probleem is dat de klantenservice alleen via e-mail gaat. En daar wordt binnen twee werkdagen opgereageerd, helaas niet direct. Laat ik het kado nou net over twee dagen nodig hebben.
Ik ben diep teleurgesteld in dit bedrijf. Op kjekk de facebook pagina heb ik mijn klacht vermeld maar deze wordt direct verwijderd, vervolgens word ik geblokkeerd en mag ik nergens meer op reageren. Klanten krijgen hierdoor geen reeël beeld van het bedrijf.
Uiteindelijk is het kado 22 december kapot binnen gekomen…

Geld terug en een excuus

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kjekk.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiasou