Klacht: Te laat geleverd en geen respons op berichten

Aangezien mailen via jullie website niet gaat momenteel want ik krijg nergens een verzendknop te zien adat ik een bericht getikt heb, hierbij even het volgende.

als ik op 07-05-2017 een bestelling plaats en kies voor DHL-Urgente levering: €19.95 Binnen 8 werkdagen . Het pakket vandaag 17-05-2017 pas verzonden word en net DhL bel en die mij meldt dat het volgende week maandag of dinsdag pas geleverd wordt vraag ik mij af waar ik 20 euro voor heb betaald……dit is gewoon 2 weken levertijd i.p.v. 8 dagen ….

Daarnaast buiiten de 20 euro om die ik hiervoor heb betaald om zeker te weten dat het op tijd zou zijn, sta ik nu met lege handen zaterdag op iemands 80e verjaardag……en bedankt ben niet heel erg blij zoals misschien wel te merken is en vraag me af wat er hier fout is gegaan en dit opgelost gaat worden. Mvg Larissa Tunteler

er staat ook heel duidelijk op de website vermeld : de hierboven vermelde levertijd is inclusief productie….. dus als ik per mail 8 dagen krijg en op de website 10 dagen klopt het nog niet dat ik het maandag of dinsdag pas heb maar zou ik het morgen Moeten krijgen.

Dit heb ik op 17 mei gestuurd waarop ik geen reactie kreeg.
Nogmaals in juli ditzelfde bericht gestuurd en in augustus kreeg ik een reactie of ik het nogmaals wou sturen om te kijken wat er fout gegaan was…..dit heb ik gedaan op 16 augustus en tot op heden nog geen reactie terug.

20 euro terug storten voor se dhl urgente levering wat nooit als urgente levering is behandeld

Alle klachten die gemeld zijn door larissatunteler