Klacht: te laat bezorgen

op 07 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben al jaren een ochtendkrant en omdat de Telegraaf altijd om 6.00 uur bezorgd werd konden we hem voor ons werk lezen. We gaan om 6.45 uur de deur uit en tegenwoordig is de krant er dan nog steeds niet.
We vinden dit erg vervelend.
We zijn jaren verwend geweest omdat de laatste bezorger al vaak om 5.00 uur de krant had bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als de krant weer om 6.00 uur op de mat ligt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 februari 2018 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Arnold,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant sinds enige tijd later wordt bezorgd dan u gewend bent.

Begrijpelijk dat het vervelend is om uw krant niet te kunnen lezen voordat u naar uw werk vertrekt.

Onze bezorgers hebben van ons echter instructie gekregen om uw krant uiterlijk om 7 uur te bezorgen. Op zaterdag is dat 07.30 uur. Wij kunnen u dus helaas niet garanderen dat uw krant weer om 6 uur bezorgd wordt.

Wellicht zou u kunnen overwegen om uw abonnement in de vorm van bonnen te ontvangen, zodat u de krant onderweg mee kunt nemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door arnoldwetter