Klacht: Te laat bezorgen

op 16 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gebeurt bijna altijd dat de post te laat is
krijg ik een uitnodiging van een bedrijf dan komt de post na de verstreken datum en dat gebeurt bijna altijd
volgens mij spaart deze bezorger het de hele maand op en bezorgt hij wanneer hij zin heeft, lijkt me geen goede zaak voor uw bedrijf

Gewenste Oplossing:

Betere bezorging zodat alles op tijd komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 23 augustus 2012 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw incident heeft u een reactie van ons ontvangen,
helaas hebben wij tot op heden hier geen reactie van u op mogen ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem is opgelost.
Mocht dit niet het geval dan vernemen wij dit graag. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl

Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door siema