Klacht: Te laat bezorgd en niet bezorgd.

op 09 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 oktober 2017 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Rijswijk

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op vrijdag 7 oktober 2017 uw krant te laat bezorgd heeft gekregen en op zaterdag 9 oktober zelfs helemaal geen krant heeft ontvangen.
Goed dat u dit aan ons doorgeeft. U mag als Telegraaf abonnee een tijdige en correcte bezorging van ons verwachten!
Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en stellen alles in het werk om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen. Ter compensatie van deze dagen hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met twee bezorgdagen verschoven, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door w. Rijswijk