Klacht: Te laat bezorgd

op 20 mei 2017 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hallmark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hallmark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hallmark

Heeft op 20 juni 2017 om 08:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Natascha,

Bedankt voor je bericht. Wij begrijpen dat het bijzonder vervelend is wanneer een bestelde kaart later aankomt dan verwacht. Onze excuses. Ook wij willen niets liever dan een succesvolle en tijdige levering.
Mijn collega heeft op 22-5-2017 gereageerd op jouw email aan de klantenservice maar helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. Zou je willen reageren op de email? Uiteraard helpen wij je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Patricia
Hallmark Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Natascha71