Klacht: te laat begonnnen

op 09 juli 2012 over Livenation in de categorie Kaartenverkoop

Beste livenation,
Wij zijn op 8 juli om 18.00 uur aangekomen bij ziggo dome. Om half 8 zou het concert beginnen. Prima tijd dachten we. Eerst kwam Martin Solveig en die was erg gaaf. Toen moesten we wachten op Madonna. Ze begon om 22.15 uur. Helaas voor ons moesten we de trein halen van 23.00 uur om thuis te komen (Eindhoven) We hebben dus maar een half uurtje van de show kunnen zien. Voor 100 euro per persoon en 20 euro per persoon om er te komen, niet te spreken over de consumpties die we genuttigd hebben, is dit echt onacceptabel. Ik had me er zo op verheugd en uiteindelijk was het echt een tegenvaller. Graag had ik alles gezien van het hele concert, maar dan zouden we onmogelijk nog naar Eindhoven terug kunnen reizen. Als ik dit van te voren geweten had dan had ik wel een hotel geregeld of iets anders maar nu was er geen tijd meer voor en bovendien moeten we morgen weer gewoon aan het werk. Echt jammer

Ik wil graag de kosten van het ticket terug en de reiskosten vergoed. Totaal 118,90 en 19,60 per persoon, dus totaal 277,00 euro.

Alle klachten die gemeld zijn door Verakluskens