Klacht: Te krappe uitrijtijd bij parkeren en Kiss en ride

op 03 juli 2016 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

29-06-2016 om 16.03 reed ik met mijn taxi de slagboom door om mijn klant af te leveren. Vanwege de verbouwing op het terrein was het er erg druk. Parkeerwachters konde drukte ook niet echt verwerken. Na mijn klant te hebben afgeleverd wat al zo’n tien minuten in beslag nam door de drukte en het overal stoppen van andere auto.’s ( waar overigens niets van werd gezegt door personeel aldaar ) heb ik mij naar de uitgang begeven. Ook daar was de rij dermate lang dat de 10 minuten uitrijtijd niet te halen valt. Uiteindelijk bij de slagboom aangekomen werd mij medegedeeld om mij bij de kassa te vervoegen om te betalen. Er werd door de parkeerwachters geen enkele coulance getoond. Sterker nog ik had het gevoel gewoon te worden uitgelachen. Doordat ik niet meer voor of achteruit kon heb ik mijn taxi voor de slagboom moeten laten staan. Auto’s achter mij hebben mede daardoor ook hun uitrijtijd niet gehaald. De rij bij de kassa was dus ook extreem. Uiteindelijk heb ik voor een rondje rijden over de parkeerplaats 4 euro moeten aftikken. Als het zo druk is lijkt het me redelijk om op zijn minst de uitrijtijd te verlengen. Of de slagboom open te zetten als compensatie voor de overlast van de werkzaamheden. Maar het ergste vond ik nog wel dat parkeerwachters je gewoon niet serieus nemen en je gewoon uit lachen.

Graag ontvang ik terugkoppeling over een eventuele oplossing voor in de toekomst. Eventueel met meer capabele parkeerwachters en een verlengde uitrijtijd. Wij komen geregeld met passagiers naar Eindhoven airport maar wanneer dit zo blijft zullen we ze buiten het terrein afleveren met de complimenten van het parkeerbeleid op Eindhoven airport.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Personenvervoer Helmond