Klacht: te korte vakantie

marioreneerkens op 10 mei 2013 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een reis naar Turkije geboekt voor 4 personen via Corendon. Dit was een 8 daagse reis. Maandag 29 april zouden we vertrekken vanuit maastricht. Door een vertraagde vlucht en vertraging bij de transfer vanuit Antalya naar het hotel in Belek kwamen wij op 30 april om 3.30 uur aan in het hotel, en dat met 2 kleine kinderen. Feit is dat we dus 1 dag minder vakantie hebben gehad. Wanneer ik een 8 daagse reis boek verwacht ik dat ik op de 1e dag in het hotel aanwezig ben. Ik snap heel goed dat het pas laat op de dag kan zijn, maar de geplande aankomst, (die we pas 3 weken van te voren te horen kregen), zou zijn op 30 april om 00.15 uur. Dan is er dus vooraf bij de planning al 1 dag van de vakantie afgehaald terwijl we wel moeten betalen voor de verzorging van deze hele dag.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor 1 gemiste dag zou voor mij een oplossing zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Corendon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door