Klacht: Te kort schiet naar bewoners toe

op 11 juli 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Geachte Gemeente Rotterdam
Hierbij deel ik nu mee dat ik meerdere malen dat ik telefonische 14010 gebeld door gegeven heeft dat het op afkapping van een bom voor mijn woning dat ik daglicht beetje zon in mijn woning wil.

Dit ben ik drie jaar mee bezig via 14010 ene keer moet ik oktober november bellen ene keer maart april bellen in mijn straat die mensen nergens om gevraagd hebben zijn die bomen wel af gekapt waar ik drie jaar mee bezig ben wordt helemaal niks aangedaan daar naast Tidemanstraat 46 50 stoepverhoging door het WMO aanvraag geweigerd is zou genaamde straat feest 22 mei na de terrorist aanval naar de bewoners toe wordt theater spelletje uitgevoerd om ze zoet te houden geslijmde bewoner ze krijg die stoep verhoging binnen 6 wekken voor mekaar gekregen als ze bewoner van deze wijk is wat zij wij dan dat wil ik van de Gemeente Rotterdam willen weten. Die slijmde brutale mensen kregen voor rang van gemeente

Hoogachtend

Meryem Cikmazkara

Veilig gevoel
Juiste informatie naar bewoners toe
Meer politie op straat
Aanpak van de vandalisme van de wijk
Vertrouwen van de burgers naar de overheid toe
Besluit vorming belangen van de burgers ??

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meryem Cikmazkara