Klacht: Te klein huisje

op 13 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Een weekje geboekt in augustus 2017 droomgaard opstappen. Met 4 volwassen en een peuter en een baby. We hebben een stacaravan toe gewezen gekregen die super vies was. Geen kast ruimte of voldoende haakjes. 1 klein 2 persoonsgegevens beschikbaar. Dan een heel klein kamertje met 2 vasten bedden en een kamer met een stapelbed zonder hekje of trap. Baby kon nergens neergezet worden en moest maar on de woonkamer. Baby gaat om 7 uur on de avond naar bed en overdag en waar moeten pa.ma.oma en opa dan blijven. Opa van 71 moest maar bovenin het stapelbed met zijn nieuwe heup. Wel klacht ingediend maar ze konden niets voor ons betekenen maar een excuus of een vergoeding hebben we ook zeker niet gekrege. Jammer dat het ze echt alleen maar om het geld gaat.

Nieuwe schone echt vakantiehuisje voor 6 personen vanaf morgen 13 augustus of mijn geld terug

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roselijn