Klacht: Te hoge stookkosten

op 12 oktober 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Hallo,

Eind augustus heb ik de afrekening van mijn gas verbruikt (alleen verwarming) gekregen. Tot mijn schrik stond er dat ik meer dan 7600 m3 aan gas heb verbruikt. Het kan natuurlijk mogelijk zijn dat iemand zo veel verbruikt. Echter, het is een appartement van 38m3, ik woon er alleen, werk full time, in de zomer maanden werkt de kachel niet eens en in de maanden september en oktober was mijn appartement onbewoonbaar wegens brand.

Na de afrekening ben ik ook rond gaan vragen bij mijn buren. De buren die dagelijks thuis zijn hebben dit jaar weinig bij moeten betalen. Het lijkt mij dan juist dat deze bewooners meer verbruik hebben dan iemand die alleen in de avond thuis is.

Van de verhuurder en Ista krijg ik alleen de melding dat de meter kloppen en dat ik het geld moet overmaken. Er wordt niet gekeken of geluisterd naar het probleem terwijl beide partijen kunnen zien dat deze afrekening in mijn geval niet kan kloppen.

Wanneer Ista samen met mij tot een nette oplossing kan komen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 24 oktober 2017 om 18:02 geantwoord