Klacht: te hoge retourkosten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan bij Kortingshoek.com. Artikel voldeed niet, op aanraden moest ik dit zelf terugsturen. Het bedrijf maakt zelf geen retour labels aan. Helaas bleken de retourkosten via DHL twee/derde meer te kosten dan het artikel zelf. Niet te doen dus.

Gewenste Oplossing:

Ik zou toch graag een retour label willen.

Reactie van de melder van de klacht Gismo2009

4 weken geleden - Ik heb net vernomen dat Kortingshoek.com mijn klacht niet in behandeling wil nemen. Dat had al begrepen van hen zelf, want dit vinden zij blijkbaar normaal. Wat ik dan weer niet begrijp is dat andere bedrijven dit wel doen. Mss zouden zij de theorie achter dit beleid kunnen uitleggen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KortingsHoek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gismo2009