Klacht: Te hoge eindafrekening in totaal 1659,75

op 31 juli 2016 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Al vanaf de woningbouw met ista “in zee” is gegaan problemen en moet ik bij betalen heb een kleine woning met 1 slaapkamer. Vorig jaar al 600€ bij moeten betalen en nu weer!669,75€
Voor verwarming en warm en koud water.
Ze zeggen gewoon ja mevrouw dat lezen wij op afstand uit en er zit geen foutmelding dus het klopt gewoon!
Heb een warmwater meter op de badkamer en die draait als een malle zo gauw ik het warm water aan zet! Het koude waterverbruik gokken ze!!
Ik ben niet de enige in het appartementencomplex,we zijn nu bezig met de klankbordgroep van de flat omdat het gewoon aan alle kanten niet klopt.
Verwarming heb ik dus ook mijn twijfels over..
Durf amper meer de warme kraan open te draaien laat staan douchen!
En van de winter moet ik in een dikke jas zitten onder de deken omdat ik m’n verwarming niet aan durf te doen, en m’n buurman zit er lekker warm bij stookt normaal en die hoeft niks te (bij) te betalen! Is toch van de zotte!!
Ik wil gewoon betalen voor wat ik gebruik!
Als ik hun moet geloven verbruik ik hetzelfde als een gezin met 2 kinderen! En betalen idem dito
Moet nu 175€ Voorschot per maand gaan betalen!
Overal op Google krijg je sites naar voren als je intypt ista afreking alleen maar klachten, voel me gewoon zwaar opgelicht, kan zo geen normaal leven lijden!!!

Als ik ga betalen voor wat ik daad werkelijk gebruik!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 02 augustus 2016 om 15:44 geantwoord

Heeft op 02 augustus 2016 om 17:25 geantwoord

In eerste instantie ga ik akkoord met de door u aangeboden oplossing om een monteur te laten komen.
En afhankelijk daarvan bedonderd ik of het probleem opgelost is!
Want ik ben niet de enige in mijn appartementen complex!
En wacht ik af wat de bevindingen zijn van de monteur.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephdriessen