Klacht: Te grote boterhamvleesblaadjes

op 01 december 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Onlangs is Jan Linders Tegelen bezig om Onze Trots boterhammenvlees te promoten met een nieuw formaat boterhammenzakjes. Het formaat is zeker 5 cm hoger en 2 cm breder. Leuk bedacht qua reclame, maar zeker niet praktisch. Deze nieuwe afmeting past namelijk niet in de koelkastboxen van het boterhammenvlees. Tot nu toe paste het perfekt in deze dozen, nu absoluut niet meer.
Aangezien het botervlees laags gewijs verdeeld is over deze breedte, is het ook geen oplossing om bijvoorbeeld het vleesblaadje te halveren.
Het is of de plakjes een voor een in je koeldoosjes leggen (niet te doen) of het plastic zakje blijven gebruiken waarin het verpakt is. Ook helemaal niet te doen, Zeker niet handig, aangezien ons gezin heel veel vers boterhammenvlees per week gebruikt.

Graag zou ik als klant het oude formaat boterhammenvleesblaadjes terug willen zien in de winkel. Veel handiger in gebruik en vooral weer passend voor in de koelkastbewaarboxen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 14 december 2017 om 16:31 geantwoord

Inmiddels is er via de mail contact geweest met deze klant. Hierin hebben wij haar onze beweegredenen uitgelegd om een nieuwe verpakking te hanteren.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Heeft op 19 december 2017 om 13:30 geantwoord

Ik heb de klantenservice een uitgebreid antwoord gegeven.
Er is geen OPLOSSING gevonden, maar een geschikt antwoord gegeven.
TRENDY vleesschaaltjes zijn niet praktisch in gebruik.
Als het formaat hetzelfde blijft ga ik liever naar een andere winkel boterhammenvlees kopen. Ik koop zeker 7 à 8 pakjes per week, aan jullie de keus.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Linders klachtoplossing