Klacht: Te gek voor woorden

op 17 februari 2018 over De Veluwse Bron in de categorie Beauty & Wellness

Contact gezocht met de Veluwse bron om te vragen of de verloopdatum (15/2/18) één dag verzet kon worden. Op geen enkele wijze kon hierin tegemoet gekomen worden. Vervolgens op 14/2/18 gekeken of er plek was op 16/2/18. Dit was het geval dus. Ervolgens bonnen bij Groupon gekocht en wilde deze invoeren voor de reservering. Dit was niet mogelijk. Nergens is melding gemaakt van het feit dat reservering met een kortingsbon niet meer mogelijk was. Vervolgens op 15/2/18 een reservering gemaakt en betaald ( je krijgt immers een boete als je betaald na afloop van je bezoek). Binnengekomen op 16/2/18 melding gemaakt van ons ongenoegen en toen bleek het alsnog mogelijk om met Groupon te betalen maar terugbetalen van de ookgemaakte kosten bleek niet mogelijk. Afgesproken dat de gemaakte kosten van dit bedrag werd afgetrokken en het restant op een pas gezet zou worden. Dit is expliciet nog ingevoerd bij de reservering. Vervolgens hebben we in de middag wel een half uur moeten wachten voordat iemand onze bestelling kwam opnemen. Nadat we de drankjes haden ontvangen maar de tapas niet vroegen we wederom na een kwartier waar de tapas bleven. Op zeer niet professionele wijze gaf de medewerker aan dat klanten toch eens wat meer geduld mogen betrachten zonder dat hij wist dat wij in totaal al drie kwartier aan het wachten waren.
Bij vertrek bleekvervolgens dat h restant dragen. Te laag was om op een pas te zetten en ook was het niet mogelijk om het contant te geven. Op deze wijze spekt de Veluwse bron zijn eigen kas dus naast de enorm hoge prijzen voor bijv. koffie, thee en een tosti.

Genoegdoening na deze ervaring bij de Veluwse bron.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Veluwse Bron

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Veluwse Bron nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DvdBurgt