Klacht: Te erg voor woorden

op 04 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Maandags aangekomen in hengelhoef met 8 pers voor een week, eenmaal in ons huisje begon de ellende er was een mini tafel voor buiten met 3 stoelen, binnen leek het wel oke maar dat was een te mooi om waar te zijn, de koelkast deed het niet naar behoren, de afzuigkap deed het al helemaal niet, vrienden van ons die met ons mee waren moesten bij elkaar in 1 stapelbed omdat er bij het eenpersoonsbed geen passende matras was, en hun zeiden na klagen dat er geen passend matras mee aanwezig was op het hele park. De wc lekte dus je had heerlijk natte voeten en tot onze schrik lekte de wastafel ook en door de douche kwam ook nog water van het lekkende wc het leek wel riool waar je in moest staan, de douche zelf deed het ook niet naar behoren want we konden onze haren niet wassen maar volgens hun kwam er wel wat water uit de douche dus dat was volgens hun acceptabel. Al met al hebben we het 3 nachten volgehouden en hebben onze spullen gepakt, We hebben in totaal 10 x geklaagd om te vragen of de dingen gemaakt konden worden, we worden gewoon uitgelachen, er wordt gezegd dat thuis alles beter werkt nou sorry ik heb 750 euro betaald voor 1 week ,ik verwacht dan wel iets fatsoenlijk waarvan je kunt genieten op je vakantie .

Ik zou graag een deel van mijn geld terug willen,

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nous23