Klacht: Te erg

op 08 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Eens en nooit meer , vandaag aangekomen begon al met verkeerde sleutel en een kapotte vieze oude caravan , echt te goor om aan te raken , de vieze condooms en keutels lagen in de slaapkamer , alles was kapot , gaten in de vloer van de slaapkamer
Dan bel je na de receptie omdat het lang duurt voor de schoonmaak komt en je dus nergens heen kan, word je asociaal te woord gestaan , uiteindelijk komen er twee aardige vrouwen de boel een beetje aan kant maken, dan ga je je bed op maken , wil je even gaan liggen , springen de veren je in je rug, weer gebeld, zou iemand komen, lang wachten , geen nieuwe matrassen want die passen niet , dus morgen verder kijken..
Dan wil je een ijsje gaan eten om 20:30 is de
Ijssalon dicht, terwijl die tot 21:00
Open zou zijn,
Dan ga je uit ellende je bed in, zijn t bedden voor dwergen,
Wij zijn niet overdreven lang, 175 en 185 maar onze halven benen komen uit t Bed en als mijn vriend ze benen strekt gaat die dwars door de kast heen.
Bij mijn ouders lijken het net 2 planken waar ze slapen en ook die komen met hun benen buiten t bed ! Echt vreselijk , Zaterdag weer de hele dag gewacht uiteindelijk zelf na de receptie voor een kaasschaaf en blikopener en t matras. Dan komt er iemand kijken, krijg je 1 matras , terwijl er bier bedden waren die niet goed waren, dat matras was uit een andere caravan gehaald en net zo verrot en meer matrassen waren er niet, wij zijn uit ellende zondag om 9;00 naar huis gereden , en dan ook nog zeggen ; ja Defqon was vorige week , dat is toch geen excuus !?

Had dit geboekt om een ontspannen weekend te hebben naar Een hectische periode, nou niet dus! Ik vind dat oostappen ons een herkansing moet geven om t over te doen! Een nieuw weekend dus in een goed huisje

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Prisje11