Klacht: Taxi Service Direct

op 04 oktober 2017 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik wed op tijd opgehaald door de Taxi Service Direct. Maar er zaten mensen van de Jong Intratours bij in. Ik meende dat alleen voor de O.A.D
mensen was. Er zaten ook twee reisgenoten in het busje Ze wisten van niets dat ze met mij mee moesten tot aan Meppel. Wat later moesten we naar Zwolle om nog een vrouw op te halen. Eerst naar een straat, waarvan de huisnummer niet bestond. De chauffeur moest de centrale
opbellen voor de juiste straat en de juiste huisnummer, het was ondertussen al half 9. Toen naar Arnhem waar de bus van de jong Intra zou staan deze stond daar niet. Weer bellen naar de centrale.
Toen naar de goede opstapplaats, waar wel de bus van de Jong Intra
stond. De mensen van de Jong intra stapte uit, dus zat ik er alleen in de het busje. Het was ondertussen al half 10. Met volle vaart naar Zeddam, bijna door een rode stoplicht, het was ondertussen al tegen
10 uur toen ik aan kwam. Ik heb nog geprobeerd om met de chauffeur
te praten, maar dat wou hij niet. Ik heb mij behoorlijk geschaamd hier
voor. Sorry hier voor.

Wat de Jong Intra tours wil moeten ze zelf weten.
Ik werd heel vriendelijk ontvangen door de coördinator, bedankt hier voor.
Ik hoop dat het mij niet meer overkomt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 17021829