Klacht: tartaar

op 28 november 2016 over COOP in de categorie Supermarkten

hallo
ik klaag niet gauw, maar moet nu toch even iets kwijt.
heb vrijdag tartaar (voorverpakt aangeleverd ) gekocht bij coop Weggen in Aalden, ( goede vrienden van ons ) had zelf ook beter kunnen opletten natuurlijk maar heb het gewoon gepakt, kom thuis pak het uit en constateer dat dit een gehakt product is en geen tartaar, het mag de naam tartaar niet eens dragen, de slager (Herman) heeft er ook eigen gemaakte tartaar liggen en die zijn wel goed.
nou ben ik geen gewone klant, kom zelf uit de slagerswereld en in het bezit van alle vakdiploma’s dus heb er wel een beetje verstand van en sla geen loze kreten
wat ik verder ergelijk vindt, is het misleiden van klanten ( doen ze allemaal dus coop niet alleen, de prijzen van vlees aanprijzen per b.v 270 gr, ik vindt en dat is misschien wel persoonlijk, meld gewoon de kiloprijs en niet per zoveel gram en dan in het klein de kiloprijs
verder zijn wij heel tevreden met coop

gewoon een goed en eerlijk product leveren

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koos Fennema