Klacht: tapbier is geen grolschbier die men verkoop als grolsch !

op 28 juli 2017 over Grolsch in de categorie Bier

ik ben een stamgast van de cafe maar ben niet de enige die vind dat het tapbier heel erg smeriig smaakt. kunt U controleren of het tapbier echt van grolsch is ?
ik denk dat het goedkope bier uit belgie is.ieder geval ander smerig bier.
Het adres is :oudezijds achterburgwal 254
1056 gk amsterdam susies saloon
ik wil graag anoniem blijven maar ik wil graag de uitslag hiervan.
omdat ik vind dat ik jaren besodermieter wordt. door hen !
de eigenaar is nooit in de zaak altijd in het buitenland en is een Deen .
dus als iemand anders zich uit geeft als moet U dat ook noteren.
de manager van de zaak zal proberen om de boel te misleiden.
controleer de vaten in de kelder waar de tap installatie staat.

ik ben tevreden als U dit uitzoekt want IK BEN ER VAN OVERTUIGD DAT HET GEEN GROLSCH IS!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

Bericht van Grolsch

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw melding. Wij gaan hier mee aan de slag. Zodra wij iets meer weten, hoort u van ons. Met vriendelijke groet Jenny Achterhuis Consumentenservice

Bericht van Grolsch

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding inmiddels doorgezet naar onze accountmanagers. Echter beide accountmanagers zijn op dit moment op vakantie, dus een reactie van hen kan even op zich laten wachten. Hopende u voor nu voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet Jenny Achterhuis Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht anand ammersing

1 maand geleden - ik heb nog geen nieuws van Grolsch ontvangen! krijg ik nog antwoord op mijn klacht ? ik wacht uw bericht af .

Bericht van Grolsch

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Ammersing, Ik heb de vraag nogmaals bij accountmanagement neergeleg. Ik hoop zeer spoedig met een reactie te kunnen komen. Met vriendelijke groeten, Petra Gosses Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht anand ammersing

1 maand geleden - kunt U vragen of de accountmanager dit wil, onderzoeken. het was op het nieuws dat men stickers van Grolsch op vaten plakken en het verkopen als Grolsch!!! ik wacht op uw antwoord.

Bericht van Grolsch

1 maand geleden - Geachte heer Ammersing, Er is per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, Petra Gosses Grolsc Consumentenservice

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 13 september 2017 om 10:37 geantwoord

Heeft op 14 september 2017 om 12:28 geantwoord

ik wil U doorgeven dat men mijn naam heeft doorgegeven aan het bedrijf.
hoe gaat dit oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door anand ammersing