Klacht: Tandvleesproblemen van Sensodyne Complete protection (Daily)

op 10 augustus 2017 over Sensodyne in de categorie Beauty & Wellness

Ik gebruik al een aantal jaar Sensodyne Pro glasur zonder problemen. Ca 3 Weken geleden stapte ik over op de Complet protection daily. Mijn man startte hier rond dezelfde tijd mee. Hij gebruikte vaak verschillende merken zonder problemen. Ik voelde een branderigheid tijdens en na het poetsen maar bestede daar geen aandacht aan. Na ca 1 week werd mijn tandvlees rauw en kreeg ik het gevoel van aften aan beide zijkanten van mijn tong. Dit had ik nog nooit gehad, maar er ging geen lichtje branden. Eergisteren leek mijn onderlip wat gezwollen en zag ik dat de binnenkant van mijn lip onregelmatig en rauw was. Inmiddels voelde mijn tong alsof ik deze verbrand had, maar dit trok niet weg dus vertelde ik dit terloops aan mijn man en…die had exact hetzelfde!! Gisteren meteen weer terug op mijn oude tandpasta en weer redelijk normaal kunnen poetsen. Mijn tandvlees en tong zijn nog steeds behoorlijk gevoelig maar dat zal met verloop van tijd wel weer tot rust komen. Wij baalden er wel behoorlijk van want de tandpasta is niet goedkoop en nu lopen we beiden met een gehavende mond!

Als desbetreffend ingrediënt wordt verwijderd/vervangen die deze pijnlijke klachten veroorzaakt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sensodyne

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sensodyne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rcd