Klacht: tandheelkunde betreft Dr. J. blankestijn

op 16 september 2016 over MCA alkmaar in de categorie Ziekenhuizen

Hallo,

Op 4 juli heb ik mijn verstandskies moeten laten verwijderen. helaas ging de behandeling voor mij niet op een fijne manier. Ten eerste de verdoving deed vreselijk pijn wat ik normaal bij mijn eigen tandarts niet ervaar. daarnaast was de assistenten ook niet erg vriendelijk, trok erg hard aan mijn wang, ik begrijp dat de arts zicht moet hebben maar dit kan ook op een humanere manier!!! ik moest 2 maal bij verdoofd worden omdat na de 1ste keer het niet voldoende was verdoofd, de arts liet het zijn assistent doen terwijl zei dit officieel niet mocht doen omdat zei hier niet voor bevoegd was/is. daarna ging hij verder met de behandeling, tot dat hij bij mijn tandzenuw kwam en hierop ging boren de pijn was onverdraaglijk. toen verdoofde de arts zelf. uiteindelijk was ik eindelijk goed verdoofd. hierna nog veel last gehad en nu 2 maanden later nog last! ben op 24 augustus naar de mondhygiënist geweest. daar werd ik heel vriendelijk geholpen gelukkig, een antibiotica kuur gekregen maar dit mocht niet baten. nu een vervolg afspraak gemaakt bij een andere arts! ik ga uit mij zelf niet heen ben doods bang dat ik weer zoveel pijn moet beleven, dus neem ik mijn moeder mee anders ga ik echt niet heen!! conclusie lichte trauma opgelopen door de eerste behandeling bij Dr. J Blankestijn. hierdoor durf ik eigenlijk niet meer naar een kaakchirurg te gaan maar omdat ik nog klachten heb, heb ik geen andere keus. ik wil graag dat hij hier wel wordt op aangesproken. ik hoop dat hij niet meerdere patiënten een trauma geeft. ben echt als de doods om weer heen te gaan.

ik ben benieuwd wat hiermee gaat gebeuren en wacht een reactie af.

ik ben tevreden als deze arts er wordt op aangesproken en dat ik een oprechte excuus krijg!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MCA alkmaar

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MCA alkmaar nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Noordwest Ziekenhuisgroep

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, We vinden het zeer spijtig dat u niet tevreden bent over onze zorgverlening. En we zouden graag serieus op uw klachten in gaan, het liefst via een persoonlijk gesprek. We verzoeken u contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris, dit kan via onze website http://www.nwz.nl/Patient-en-Bezoeker/Algemene-informatie/Tevreden-of-ontevreden/Klachten.aspx

Alle klachten die gemeld zijn door jenniferrog