Klacht: Tanden bleken zonder resultaat. Alles behalve een proffessionele benadering

op 09 juni 2016 over vip company teuge in de categorie Beauty & Wellness

Via vakantie veilingen had ik tanden bleken gewonnen. Na de negatieve reacties gelezen te hebben op internet toch gegaan aangezien ik er voor betaald heb.

Bij binnenkomst krijg ik gelijk een onderbuik gevoel wat niet klopt.
Je word niet echt hartelijk als een klant ontvangen, het voelt heel nep.
Ik heb eerder het gevoel alsof ik bij de belastingdienst binnen loop.
Ook van binnen ziet het er wat amateuristisch uit.

Alsnog heb ik deze gevoelens en gedachtes aan de kant gezet en toch maar gegaan. Ik ben wat vroeg maar ben wel gelijk aan de beurt.
Vervolgens helpt 1 medewerker mij bij de behandeling en de andere medewerker staat er maar een beetje bij.

Vervolgens bij de 2×15 minuten tanden bleken behandeling staat de deur van de behandel kamer open waar ik in zit.
Ik heb erg veel last van luidruchtige klanten op de achtergrond (wachtkamer sluit op behandelkamer tanden bleken) en de privacy is ver te zoeken. Ze kunnen gewoon even lekker mee kijken hoe mijn behandeling verloopt.

Dan komt de volgende vakantieveiling tanden bleken binnen. Die was ook te vroeg maar is ook gelijk aan de beurt.
Deze word in dezelfde behandel kamer als ik behandeld, dit kan echt niet en is verre van professioneel.

Na de behandeling word er uiteraard gevraagd om nog 15 minuten bij te betalen om echt resultaat te krijgen en de thuis behandeling te doen.

Voor mij was het met scheurende banden naar huis.

Al met al vind ik het zeer ernstig als er mensen zijn die hier 175 euro voor betalen.
Ook is VIP company zeer onprofessioneel en hebben de medewerkers een cursus nodig met het benaderen van klanten en een professionele werkhouding. Ik krijg het idee dat de medewerkers onbekwaam/bevoegd zijn.

Het is gewoon puur ‘lopende band werk’. Dit stralen ze uit, brengen ze over naar de klant, en dit is de waarheid.

En daarbij zijn mijn tanden nog hetzelfde dus de behandeling heeft niet geholpen.

Graag wil ik mijn geld terug voor deze oplichterij.

Dit gaat 'natuurlijk' niet gebeuren, VIP Company zal wel in de verdediging schieten. Zoals voorgaande klachten.
Deze zijn wederom ook erg onprofessioneel.

Ik wil heel graag alle bezoekers in de toekomst waarschuwen en echt vertrouwen op de klachten.
Dit had ik ook moeten doen. Voordat ik ging bieden op vakantie veilingen.

De behandeling werkt niet.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vip company teuge

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vip company teuge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E Arnhem