Klacht: Tactiek van duane medewerker aan zakgeld te komen

op 21 juni 2016 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Door een medewerker van doune(Turkse jongen)zijn we niet alleen bestolen van 350e maar hij heeft ons expres laten wachten dat we onze vlucht missen,de medewerker had twijfels over onze contant geld die we bij zich hebben,hij ging opmerekingen plaatsen die niet proffesionaal waren,waardoor we met hem woordwisseling hebben gekregen,hij heeft onze tassen appart gelegd en is met ze rug gekeerd naar ons toe in tassen blijven kijken,toen heeft hij onze portomones in de bakje gezet en nog andere briefgeld,hij is gaan met ander passagiers controle uitvoeren waardoor andere collegas aan hem gingen vragen wat moeten ze met onze spullen,toen is het zelfde Turkse medewerker 2 keer onze bakjes met geld laten vallen en even bezig op de
grond geweest om te oprapen waar we geen overzicht hebben gegaat over onze spullen,pas daarna heeft hij koninklijke marechaussee op hoogte gebracht van de situatie,toen was de laatste oproep
voor onze
vlucht,waar hij nog zij tong ging naar ons uitsteken omdat wij onze
vlucht gaan missen,kort daarna is zijn bas gekomen donkere,kleine brede meneer met nog een medewerkster en die hebben onze bakjes met geld op de tafel naast ons gelegd en op de hoogte gesteld dat wij op koninklijke marechaussee moeten wachten,daarna zijn ze snel gekomen en hebben alles mee genomen naar binnen,ze hebben ook gelijk gebeld om de vlucht te tegen houden maar was al te laat,we hebben ons verhaal gedaan gezegd dat Turkse jongen ons expres heeft laten wachten dat wij vliegtuig missen,en verteld dat hij niet gelijk
was gaan bellen,wij kunnen onze cash geld 7 duizeneuro verantworden en dat was geen problem
je mag veel meer mee nemene per persoon als je vliegt zonder aangifte te doen bij douane.Wij zijn hele tijd geweest bij onze spullen van huis tot de controle,naar controle met koninklijke marechaussee zijn we ook onze geld niet uit oog verloren alleen die ene momment dat hij onze spullen heeft laten ligen achter draaiband en 2 keer laten vallen waar hij lang was bezig om te pakken.We waren op dit momment overstuur over zijn manier van werken en praten en omdat we onze vlucht hebben gemist,maar pas terugkeerend naar huis hebben we onze geld geteld en tot onze verbassing was 350e minder,hij is de enige die onze geld heeft aangeraakt zelfskoninklijke marechaussee heeft dat niet gedaan al
hebben ze alle bevoegdheid om dat te doen.Dit nog erbij is voor onze jonge stel
met een baby van 2 manden en kindje van 4 jaar een traumatische ervaring geweest.Je kan niemand beschuldigen zo maar maar dit is iets wat niet door de vingers gezien kan worden,we laten het hier niet bij

we zijn heel erg tevreden hoe de koninklijke marechaussee heeft hun werk gedaan en met ons omgegaan is,dit heeft ons een beetje gerustgesteld het is niet voor niks gezegd mensen met betere school maken het verschil dan een aldi
bewaker die even dacht ik ga stoer doen met vestje aan van doune en tegen feite liep en nog dacht van ooo wat is mijn werk leuk ik kan tijdens me dienst ook nog bijverdienen,ik weet zeker dat hij dat bij andere heeft ook gedaan en ik hoop dat dit wordt ondergezocht dan kunne andere mensen wel hun vakantie normaal beginnen
We zijn ook tevreden met service balie en grond stewardessen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirelica