Klacht: tablet via de actie

op 01 april 2013 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Beste lezer,

Het was inderdaad een geweldige actie,
Alleen ben ik niet tevreden met de kwaliteit van de gekregen tablet, ik weet het je mag een gegeven paard niet in de ………
Maar deze tablet heb ik tot nu toe heel weinig kunnen gebruiken, en zoals ik inmiddels heb ervaren, zijn dat er velen met mij.
Is er iets of iemand die mij met deze tablet kan helpen, het is zo zonde dat ik alleen maar de aan/uit knop kan bedienen, met daarna een android plaatje in beeld krijg en verder niets,
Ik kan niet eens resetten.

De actie was dus abonnement incl. een tablet voor de prijs van € 75 (NU BLIJKT TOCH EEN DURE ACTIE)

(Na jaren abonnee geweest, leek mij dit een leuke actie, en dit trok mij over de streep om toch weer abonnee te worden)

Gaarne enige info hierover

Met vriendelijk groet

Chris Kints

Ik hoop dat hier wat aan gedaan wordt, ik kan er niks mee,

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica Magazine

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica Magazine nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 26 april 2013 om 12:23 geantwoord

Er is een email verzonden naar de auteur van deze klacht met de contact informatie van de leverancier.

Alle klachten die gemeld zijn door maserati56