Klacht: Tablet laad niet op

op 07 januari 2014 over empire electronix in de categorie Electronica Merken

Via actie Veronica na 5 weken tablet ontvangen, opladen bleek niet mogelijk, via Veronica een telefoonnr. ontvangen, heb de tablet uiteindelijk aangetekend moeten op sturen. kreeg na twee weken mail dat er een vervangende tablet was opgestuurd, tot op heden nog niets ontvangen, telefonisch contact gezocht, lang in de wacht gestaan en als je aan de beurt bent wordt de verbinding verbroken, na een 4 tal keren bellen kreeg ik de melding dat ik maar een bericht moest inspreken nadien niets meer vernomen, klacht bij veronica gedeponeerd, zij hebben toegezegd dit voor mij op te lossen

Heb feitelijk geen vertrouwen meer in Empire en wens dan ook dat mijn abbonement bij veronica ongedaan wordt gemaakt en de gemaakte kosten voor bellen en aangetekend opsturen vergoed te krijgen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over empire electronix

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over empire electronix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FvanDuurling