Klacht: t vast urenlang vasthouden van mijn dochter van net 18 en haar kindje van 2 jaar

op 19 mei 2012 over Shell in de categorie Tankstations

Op 12 april 2012 omstreeks 11.00 uur is mijn dochter vanuit Heerlen naar Den Haag gereden tenminste dat wilde zij. Voor dat zij dat wilde gaan doen heeft zij getankt bij de Shell Ten Esschen, na het tanken kwam zij erachter dat zij haar pasje niet bij zich. Dit vertelde zij aan de medewerker daar en die heeft haar laten wachten omdat er gebeld moest worden met iemand die de medewerker niet telefonisch te pakken kreeg. Na het verzoek van deze medewerker moest mijn dochter haar legitimatie en haar rijbewijs in leveren? Na al uren lang gewacht te hebben heeft mijn dochter haar rijbewijs teruggevraagd, met moeite heeft zij die teruggekregen. Haar zoontje van 2 die er ook bij was het wachten in de winkel helemaal zat. Mijn dochter heeft gevraagd om in de auto te mogen wachten omdat haar zoontje zo vervelend was geworden in de winkel. En dat was goed. Blijkbaar heeft uw collega waarschijnlijk is dat * gweweest de collega telefonisch niet te pakken gekregen. Mijn dochter heeft dus van 11.00 tot 17.00 daar staan wachten met haar kindje van 2 jaar. Dit is niet de normale procedure want het is mij nl ook een keer gebeurd. Daarnaast heb ik al contact gehad met het hoofdkantoor en die vertelde mij ook dat het niet de normale procedure is. Mijn dochter heeft mij gisteren alles verteld, huilend en ik voelde een woede in mij op komen. Ik heb haar verteld dat zij aangifte moet doen wat ik vind dit geestelijke mishandeling voor beide kinderen maar ook tegen haar wil in is zij vastgehouden. Hoe kan zoiets gebeuren. Mijn dochter heeft inmiddels de kosten incl. incassokosten betaald dit voorop gesteld. Ik wil graag dat er serieus naar deze klacht gekeken wordt en dat hier zeker wat mee gedaan wordt want toen zij mij dit vertelde, u wil niet weten wat er in mij omging wat erg is dit geweest voor haar en haar kind.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en de klacht serieus te nemen.

Tevens overwegen wij aangifte te doen.

Anja van Veelen (moeder van Anna Marousha Kanagasabapathy
Reuzenreigerstraat 43
2496 MG Den Haag
Tel 06 303 34 505

Ik zou graag een schade vergoeding willen van de geestelijke mishandeling en het tegen haar wil in vastgehouden op het station Ten Esschen in Heerlen.

De mevrouw in kwestie is waarschijnlijk * geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door ajvanveelen