Klacht: T-Mobile en FTMSC

op 18 juli 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ben er gister achter gekomen dat vanaf november 2011 t/m heden zonder mijn toestemming via het programma FTMSC wekelijks geld werd afgetrokken. Het totale bedrag staat nu exclusief juli meegerekend op 189 euro. Ik heb nooit meegedaan aan deze praktijken en vind het ook schandalig dat jullie als grote provider hier niks aan doen. Via google kom je namelijk heel veel klachten over deze stomme praktijk tegen en dat het bekend is bij jullie. Waarom jullie klanten de dupe laten worden, dat is toch geen service. Dat is vragen om weg te gaan bij T-Mobile. Alvorens dat te doen wil ik wel mijn onnodig ingehouden 189 euro terug. Ik heb het geld zelf hard nodig met mijn gezin. Via een website heb ik wel die stomme praktijk kunnen blokkeren maar of dat voldoende is weet ik niet. Het gaat om het deel op de factuur mobiele betalingen. Blokkeer dat aub, ik heb op niks een abonnement. Vind het ongelofelijk dat er zomaar geld kan worden ingehouden. Zo wil ik ook rijk worden.

- Terug krijgen van het volledige bedrag.- T-Mobile moet beginnen met een sterke filter om zulke praktijken automatisch te blokkeren.

Alle klachten die gemeld zijn door Loversicecream