Klacht: Syoss oleo intense

op 26 januari 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,
Ik heb zojuist een product van jullie gekocht en gebruikt ik ben er totaal niet trots op. Ik had zelf donker blond/blond en wou een tintje aan brengen dus ik heb 2 pakjes syoss oleo intense permaneny oil color gekocht en dan blond naturel nu is mijn haar bijna zwart ? Ik gebruik al heel lang producten van jullie maar dit kan gewoon niet!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

6 maanden geleden - Geache mevrouw Heezen, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring. Wij hebben u inmiddels een interne email verstuurd. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 12 mei 2017 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lheezen