Klacht: Super slechte service en onverdienelijke mensen

op 12 februari 2018 over Bonarius Verwarming in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit al een week zonder verwarming en warm water terwijl het buiten en in huis vriest. Ik heb kleintjes in huis. de communicatie tussen de woningbouw de Sleutels en Bonarius liep heel stroef. Er werd al geconstateerd dat de CV vervangen moest worden maar ze communiceerden niet met elkaar. Alles moest via ons wat echt belachelijk is.
Bovendien zijn ze heel onvriendelijk via de telefoon. ze kunnen geen indicatie geven en hangen de telefoon zomaar op

Gewenste Oplossing:

Als Bonarius en Woningbouw de sleutels hun verantwoordelijkheid nemen en meer duidelijke informatie zouden verstrekken en sneller dingen kunnen afhandelen. vooral als het hartje winter is

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bonarius Verwarming

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bonarius Verwarming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kikamaki