Klacht: Super slechte service!

op 05 juni 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onlang een bank besteld bij een webwinkel en deze zou bezorgd worden door Dynalogics, na een halve dag thuis te hebben gezeten (tijds indicatie tussen 8.00 en 22.00) kreeg ik iets rond 14.00 uur een mail dat mijn bestelling vanwege een sorteerfout niet bezorgd zou worden. Half uur gebeld met de klantenservice van Dynalogic (duur 0900 nummer) met als antwoord geen oplossing, geen indicatie wanneer ik mijn bestelling kan verwachten en geen compensatie voor het slechte regelen van hun zaken.

Ik heb ook een klacht bij Dynalogic zelf ingediend en kreeg dezelfde standaard reactie: excuses voor het ongemak, onze medewerkers proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Waardoor ik nog steeds geen oplossing en geen indicatie heb.

Zeeeeer ontevreden over dit bedrijf!

Ik ben tevreden wanneer zij goede service bieden, een oplossing, een indicatie wanneer ik mijn bestelling kan verwachten en een compensatie voor het dure bellen en lange onterecht wachten.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

2 jaren geleden - Geachte heermevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ten eerste onze oprechte excuses voor het ongemak! Op basis van de door u verstrekte gegevens vinden wij geen order terug. Graag ontvangen wij van u het Dynalogic ordernummer of het afleveradres met de postcode. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Wecare Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht Angelsq

2 jaren geleden - Ordernummer: 114363758

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 11 juni 2018 om 12:42 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben de order voor u nagekeken en hieruit blijkt inderdaad sprake te zijn van een sorteerfout. Uiteraard proberen wij dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Dit is nog in behandeling. Daarbij hebben wij geen zicht op de duur hiervan. Om deze reden is het niet mogelijk u hieromtrent een indicatie te geven. Wanneer het weer mogelijk is een nieuwe afspraak in te plannen krijgt u dit van ons te horen.
Verder kunt u ons naast telefonisch contact een bericht sturen op Facebook of Twitter. Daar wij niet enkel telefonisch bereikbaar zijn kunnen wij uw verzoek tot compensatie niet honoreren.
Wij begrijpen dat dit een vervelende ervaring is voor u en willen graag onze excuses aanbieden voor de ontstane situatie!

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 11 juni 2018 om 13:09 geantwoord

Dit is de derde keer dat ik precies dezelfde reactie krijg! Wij zijn een week verder en nog steeds geen zicht op wanneer jullie mijn bestelling kunnen leveren? Een sorteerfout in de zin van dat jullie mijn bestelling kwijt zijn? Want ik kan mij niet voorstellen dat er een week voorbij gaat en er nog steeds niets veranderd is. En dan ook nog dat jullie via facebook en twitter te bereiken zijn.. Dit is en blijft super slechte service!

Alle klachten die gemeld zijn door Angelsq