Klacht: Sunparks vroegboek korting stuk minder voordeling dan “nazomer” korting.

op 03 juli 2019 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Ik heb op 26 mei een boeking gedaan voor een week vakantie in September bij Sunparks de Haan in België.
Dit heb ik met een vroegboek korting gedaan, vanuit gaande dat deze korting, buiten een last minute, het voordeligst is.
Nu zie ik al enkele dagen dat dezelfde type bungalow een stuk goedkoper is.
Zelfs een exclusieve bungalow is nu dezelfde prijs als mijn eerder geplaatste boeking.
Mijn vakantie pas over 2 maanden dus deze nazomer korting heeft niets met last minute te maken.
Bij telefonisch contact met Sunparks kreeg ik te horen dat het kon door “crazy Wednesday” korting en dat dit normaal is in de vakantie branche.
Enkele euro’s prijsverschil begrijp ik goed, maar 20% duurder met een dezelfde bungalow of gelijk aan een exclusieve bungalow vind ik wel een erg groot verschil met vroegboek korting.
We moeten nog op vakantie gaan, maar het voelt nu al zuur om te gaan, wetend dat je te veel betaald hebt.

Als oplossing zie ik graag het verschil in geld terug of een upgrade naar een exclusieve bungalow.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 03 juli 2019 om 13:28 geantwoord