Klacht: Sukkels

op 09 mei 2016 over ASOGEM in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Begin maart heb ik bij de mediamarkt een Beke gasfornuis aangeschaft. Na het afleveren van de gasfornuis, kwam ik erachter dat de knop vam de oven kapot is. Vanaf de tweede van maart ben ik bezig met een monteur te vinden die opdaagt zodat die teringknop eindelijl een keer gemaakt kan worden en ik na al die tijd eindelijk mijn oven een keer kan gaam gebruiken. Tot nu toe moet ik zelf de klantenservice en de monteur bellen om te vragen wanneer er schot in de zaak komt. Zelfs wanneer ik contact heb met de klantenservice, willen deze varkens hun werk uit handen geven. Je wordt Midden in je verhaal afgekapt als je uit wilt leggen wat nu het probleem is, geven je een nummer van de zogenaamd dichtsbijzijnde monteur en je mag het zelf uitzoeken.

Wanneer ik niet achter deze sukkels hoef aan te blijven bellen, die knop gemaakt is en mn oven eindelijk kan gebruiken. Voor de rest win ik juridische informatie in.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOGEM

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOGEM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brooklynn8813