Klacht: Structureel slecht organiseren van vervanging van lessen

op 22 september 2017 over Healthcity in de categorie Sportclub/-school

Ik ben speciaal bij health city gaan sporten vanwege haar zwembadfacuiliteit waarin ik kan aquajoggen. Dit is vanwege mijngewrichtskalachten een uitstekend middel om te werken aan concitite en spierversterking.
Ik zie steeds vaker dat vervanging van deze lessen slecht of niet wordt geregeld. En dat terwijl de vaste instructirice altijd ruim van tevoren aangeeft wanneer zij niet kan komen lesgeven. Dus ik heb het niet over onverwachte ziekteuitval!! Ik denk dat we nu sinds afgelopen voorjaar al een keer of vijf voor niets in het zwembad lagen. Vandaag is het zelfs al de tweede keer in een maand tijd ! Wij moeten dan zelf bij de receptie gaan melden dat er niemand is om les te geven en daar wordt dan verbaasd gereageerd. Dit schetst het beel van een organisatie die zijn zaakjes niet goed op orde heeft. Aangezien ik voor mijn sporten voornamelijk gebruik maak van de aquajog faciliteiten en de Yoga zijn er voor mij ook niet veel geschikte uitwijk mogelijkheden naar andere groepslessen. Daarbij vind ik het ook belachelijk dat wij er steeds pas achter komen dat er niets geregeld is als wij al in het zwembad liggen en zelf druipnat navraag gaan doen! I

Ik verwacht door Health city financieel te worden gecompenseerd door een maand restitutie van het lesgeld.
En dat in de toekomst vervanging goed wordt geregeld of dat er duidelijk wordt gecommuniceerd dat dit niet gelukt is!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Healthcity over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Healthcity in behandeling genomen

Bericht van Healthcity

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Buijs, Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de club in Waalwijk met de vraag of zij u willen contacten. Sportieve groeten, Daniëlle

Alle klachten die gemeld zijn door M Buijs