Klacht: Strepen online players

op 02 juli 2016 over Rockstar Games in de categorie Computer Games

Als ik online ga. Heeft mijn poppetje allemaal strepen op het lichaam over het gezicht. Hierdoor heb ik problemen met Transformeren. Ik kan het gezicht niet zien. Echt heel storend. Ik snap ook niet wat er leuk aan is? Bovendien in de overeenkomst is hacken of andere toepassingen verboden. En nu gaat Rockstar Zelf hecken. Ik kan het niet uit zetten. Ik heb er niet om gevraagd. En in de trailers op youtube komt niet overeen met wat er belooft word. Dit is het niet. Dit is niet de game die ik graag speel op deze manier. Onze overeenkomst klopt niet meer. Hackers worden ge band. En Rock Star hackt voor de lol strepen op mijn poppetje. Kan echt niet.

Als alles weer normaal is zoals het 3 dagen geleden was. Anders blijf ik klagen. Ik weet het beter gemaakt. Ik heb hier kopietjes van. Mede heb ik film en foto's van de online hack. Mede zet ik het als vormgeving hinderlijk op youtube. Mede heb ik geen reactie gekregen die ik heb verzonden via de mail. Dus als ik vanavond mijn game weer moet afsluiten omdat de trolling nog op op mijn poppetje zit. Stuur ik netjes een aangetekende brief. Hoe dan ook moet dit stoppen. Anders wil ik mijn geld terug. Via een advocaat. Ik krijg gewoon rechtsbijstand dus ik ben ook echt boos. Hackers ban je. Dus doe het dan ook niet zelf

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rockstar Games

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rockstar Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michael Melissen