Klacht: Strato offline?

op 20 april 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Er zou 19 april ‘s-nachts onderhoud plaatsvinden, maar hoor zojuist dat mijn website niet te vinden is. Heeft geen zin om ‘help’ te roepen want Strato antwoordt pas na een weekje of zo en zegt dan ‘sorry’ maar biedt geen oplossing. Wanneer je dan een opmerking maakt zegt men dat de collega het toch wel goed heeft geantwoord en dan normaal ‘sorry’ maar weer geen oplossing! Ben er een beetje klaar mee.

Wanneer jullie echt het probleem analyseren en een oplossing bieden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

5 maanden geleden - U geeft aan dat u een probleem ondervindt maar nog geen oplossing heeft ontvangen. U geeft echter niet aan wat het probleem is. Ik vermoed dat u doelt op de SiteBuilder update van afgelopen week. Helaas kon deze updat niet in één keer geupload worden waardoor bepaalde functies tijdelijk niet te gebruiken waren, echter is dit probleem nu in zijn geheel verholpen. Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij het graag. U kunt dan reageren op deze email of telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op +31 (0) 20 703 8232 (van maandag tot vrijdag vanaf 08:30 tot 19:30 uur). Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, wens ik u nog een fijne dag.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:36 geantwoord