Klacht: Strato? Dráma!

op 15 februari 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Lees onderstaand bericht dat ik vandaag, 15 feb. aan Strato zond. Strato: één groot drama.

Na zojuist na 11 minuten en 16 seconde nutteloos in de wacht te hebben gezeten (niemand beantwoord bij jullie de telefoon á 15 cent per minuut) moet je me niet kwalijk nemen dat ik slechts met de grootste moeite beleefd probeer te blijven. Wát een tering-zooitje is Strato! Dat kutmuziekje over en over again moeten aanhoren heeft me ook nog eens 1,67 euro gekost!!!!

Mijn account is geblokkeerd want volgens jullie wáárdeloze administratie zou ik factuur DRP 61329706 ter waarde van maar liefst negen euroo’tjes niet hebben betaald. Zoveel heisa van och arm 9 lullige euros.. wát een zielig bedrijf zijn jullie, pfffffff…

Oh ja, niet betaald??? Volgens mijn bankgegevens heb ik factuur al op 9 februari betaald. Waarom ben ik geblokkeerd terwijl ik betaald heb en krijg ik de tijd dat ik geblokkeerd ben gecompenseerd wegens wanprestatie van Strato???? Ik ben immers mijn geld kwijt én heb daar geen dienst voor teruggekregen.

Met jullie onbeschofte dreigbrieven met incassobureau’s en ‘gerechtelijke wegen’ … stelletje HUFTERS!!!!!!! TERINGHONDEN!!!!!!!!

EN NU DIRECT DEBLOKKEREN GÓDVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB ER VOOR BETAALD!!!!!!

oh ja.. en jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik deze ervaring met Strato UITGEBREID op internet ga zetten.. toevoegen aan die lang, lánge lijst met klachten die er inmiddels al zijn over Strato. Jij, jij die dit nu leest.. je zou je moeten schámen om voor een dergelijk bedrijf te werken! Eikel of domme k*t dat je d’r bent!

Zie mijn bericht aan Strato

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

9 maanden geleden - Beste Mike Sanders, Vervelend om te horen dat u deze problemen ondervindt. Uiteraard begrijp ik uw frustratie, ik bergijp echter niet waarom u dergelijk taalgebruik tegen ons gebruikt. Wanneer u problemen ondervindt doen wij ons uiterste best om u zo goed mogelijk verder te helpen. Het heeft geen zin om tegen ons te gaan schreeuwen of om ons uit te schelden, dit zorgt er niet voor dat uw probleem sneller wordt opgelost. Op het door u genoemde factuurnummer DRP61329706 vind ik een account dat op naam van iemand anders staat. In dat geval mogen wij inhoudelijke informatie enkel delen met de contracthouder, en dat bent u niet in dit geval. De contracthouder kan contact met ons opnemen. Na een korte verificatie kunnen wij het een en ander met hem/haar bespreken en werken aan een oplossing. Tevens kan de contracthouder via zijn klantenlogin een e-mail sturen. Hiervoor gaat hij onderaan naar 'Hulp & Contact' waarna het mailcenter gestart kan worden. Wij wensen ten alle tijden met respect behandeld te worden, ook al bent u boos. Wanneer de contracthouder ons contacteerd wensen wij een normaal gesprek. Uw frustratie kunt u uiten, echter niet door een medewerker uit te schelden. Vriendelijke groet, STRATO Nederland

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:39 geantwoord

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Aangezien we geen reactie meer hebben gekregen sinds 21 februari stel ik voor deze kwestie nu te sluiten.
* * * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Alle klachten die gemeld zijn door MikeSanders