Klacht: Storing Wasmachine

op 03 oktober 2016 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

24 Januari 2016 staat onze wasmachine van het merk Bauknecht type Koblenz,plots stil oorzaak kortsluiting. Automaat net 3 jaar dus geen fabrieks-garantie meer. Gelukkig had ik een verlenging van de garantie verzekering afgesloten van 8 jaar.Bauknecht Service gebeld die kwamen en constateerde dat de trommel vervangen moest worden. Kosten € 107,80. Ik vod dit al raar omdat ik immers een verlenging garantie had. Maar goed de monteur zei dat dit normale kosten waren omdat dit het voorrijden en materialen dekten. Het bedrag was zou vele malen hoger uitvallen. Oke, verder mee akkoord gegaan en ik zou op deze storing weer garantie krijgen van 1 jaar. Wat gebeurd is dat nog geen 8 maanden later weer een kortsluiting optreed aan de wasmachine. Weer Bauknecht-Service gebeld ik zou immers nog garantie hebben op zo’n gelijke storing. Maar wat blijk monteur kijk wat aan de automaat is en gaat naar de auto om iets te pakken en gaat tevens minuten bellen. Komt naar binnen doet iets aan de automaat alles bij elkaar nog geen minuut werk. Ik vroeg,wat was er nou loos stekkertje vervangen zei hij en of ik even € 107,80 wilde betalen. Ik werd heel boos en vroeg aan hem waar mijn garantie dan is die ik in januari reeds had ontvangen. Ja zei hij kort andere storing en als ik een klacht had dan zou ik maar contact opnemen met Bauknecht-Service.

U zult wel begrijpen dat ik zeker niet tevreden ben over deze gang van zaken en heb een telefonische klacht ingediend en een schriftelijke naar info-bauknecht.com. Tot op heden niets vernomen van bauknecht service. Schande. Ik zou het heel fijn vinden als ze mij die € 107,80 terug gaven zeker omdat het niet is bewezen dat dit weer een andere storing zou zijn. Wie zegt dat er niet een stekkertje los is geraakt bij het opnieuw monteren van de trommel. Vooral omdat bij het vervangen van de trommel alles van draden is los geweest om daarna weer alles te monteren. Absoluut geen service van bauknecht service. met vriendelijke groet Lou Herben 043-4512072 louherben@home.nl Bijlage een bon van 27-01-2016 en een van 22-09-2016.

Alle klachten die gemeld zijn door conlo