Klacht: Storing telefoonaansluiting 123Telcom

op 25 januari 2014 over 123Telcom in de categorie Telecomwinkels

Als we worden gebeld, dan valt na een paar seconde het geluid weg. Wij horen de beller niet meer, de beller hoort ons wel nog. Behalve als we gebeld worden door iemand die ook 123Telcom heeft dan gaat het goed en als we zelf bellen ook. Het kan dus niet bij ons liggen, want dan zou het ook niet werken als we door een 123Telcom abonnee worden gebeld.

Dit reeds een week of 5-6 geleden doorgegeven, waarna er een reactie komt dat de technische dienst ernaar gaat kijken.
Hierbij is het gebleven. Na een week of 4 heb ik zelf maar weer eens gemaild wat nu de status is, dat het nog steeds niet werkt, maar er wordt weer eens niet meer gereageerd, maar de storing zit er wel nog.

Verhelp de storing, zodat we weer normaal kunnen worden gebeld door iedereen ipv alleen door die enkele(!) 123Telcom abonnee

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 123Telcom

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 123Telcom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luciano1974