Klacht: storing lg wasmachine

op 21 april 2017 over LG in de categorie Electronica Merken

wasmachine heeft een dusdanige storing in de uitgestelde start dat de stop er uit springt. na plaatsen nieuwe stop geeft de machine aan nog 5 uur te moeten.
heb nu al 3 keer een halve dag thuis gezeten voor een monteur. maar probleem nog steeds niet verholpen.
afgelopen week een keer of 5 gebeld met lg maar ze komen maar niet met een oplossing.
machine is nog geen jaar oud.
(verwarmingselement is al vervangen. vreemd want die gaat niet aan met uitgestelde start en in een gewoon programma geeft de machine geen storing.
modderboard is ook vervangen maar ook dit gaf geen verandering.)
24-3-’17 eerste melding
27-3-’17 eerste monteur
31-3-’17 tweede melding
3-4-’17 tweede monteur
7-4-’17 derde melding
12-4-’17 derde monteur
en dan vinden ze het nog raar dat mijn geduld opraakt.

tevreden als ze met een oplossing komen.
ik ben nu 15 vakantie uren verder en heb nog niks.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht pelsmark

2 maanden geleden - Word steeds gekker met die gasten van LG. Na 3 x een bezoek gehad te hebben van een monteur van ce repair nu een monteur van LG zelf. Een dag later belt Lg klantenservice met het verhaal dat er niks mis is met de wasmachine maar dat het ligt aan de verouderde installatie van ons huis. Zijn echt niet goed. Wasmachine heeft een eigen groep. Klapt er alleen uit met uitgestelde start. Met gewoon programma niks aan de hand.

Reactie van de melder van de klacht pelsmark

2 maanden geleden - Soms moet je even boos worden. Maar zojuist Lg weer gesproken en ze komen de machine omruilen voor een nieuwe.

Alle klachten die gemeld zijn door pelsmark