Klacht: Storing inspreken puzzel

op 21 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Wilde de oplossing in VRIJ van zaterdag 1 december inspreken om een kansje te wagen om verblijf aan het Friese Ijsselmeerstrand te winnen, lijkt me zo leuk! Heb zaterdag en zondag diverse keren ingesproken, echter na de melding: ‘ dit gesprek kost 45 ct plus gebruikelijke kosten’ verbrak de verbinding. Heb maandagochtend 17 december de klachtenlijn van Telegraaf gebeld en de dame vertelde dat er inderdaad een storing was. Zij vroeg mijn telefoonnummer en ik zou dan terug gebeld worden. Echter tot nu toe niet!

Afspraak nakomen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 december 2017 om 09:58 geantwoord

Geachte mevrouw Van brevoort-Bieker,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 1 december 2017 geprobeerd heeft om de oplossing van de prijspuzzel telefonisch aan ons door te geven.

Wat leuk om te horen dat u mee heeft gedaan maar wat jammer dat het niet is gelukt om de oplossing door te geven. Onze excuses dat u nog niet bent terug gebeld zo als was afgesproken.

Helaas is de actie voor de prijspuzzel van 1 december 2017 al afgelopen, mocht u nogmaals met een van onze prijspuzzels mee doen dan kunt u dit ook via een sms naar 4422 aan ons doorgeven mocht dit via het telefoonnummer niet lukken.

Wij willen u voor het ongemak compenseren, u ontvangt binnen kort een puzzelboek van ons en wensen u veel succes met het oplossen van onze puzzels.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Kathelina