Klacht: Storing

op 23 mei 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals ik al jaren doe probeerde ik 3 weken geleden met digiD in te loggen. Al die tijd wordt er aangegeven dat er een storing is waaraan “hard” wordt gewerkt.
Ik kan mij niet voorstellen dat er in 3 weken geen oplossing voor de storing wordt gevonden
Ik hoop dat u dit voor mij kunt oplossen

Gewenste Oplossing:

Als ik weer normaal met mijn digiD kan inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van ABP

7 maanden geleden - Beste Thea, ik begrijp dat het vervelend is dat je geen gebruik kunt maken van MijnABP. Echter is MijnABP een extra service. Doel van MijnABP is om onze deelnemers maximaal te informeren. Dit lukt helaas nog niet in alle gevallen. De mogelijkheden die MijnABP biedt zijn allereerst afhankelijk van de pensioensituatie in het algemeen, maar ook van de specifieke situatie van de individuele deelnemer. Om je signaal door te geven heb ik meer gegevens nodig. Mag ik je klantnummer of je volledige naam en geboortedatum? Aan de hand van een correspondentieadres kan ik geen gegevens zoeken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door Thea.Barten