Klacht: stopzetting lidmaatschap

op 30 juni 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

2 jaar geleden hebben we op een babybeurs iets ingevuld waarbij we een knuffel kregen voor de baby en lid werden van voordelengids. Dat was voor 1 jaar en dachten dus dat dit was gestopt. Eind 2015 is er ook geen lidgeld afgegaan dus dacht alles is ok. Dan kreeg ik plots nog reclame en mails en heb ik een mail gestuurd met de vraag om te stoppen. Dat ging omdat ik 3 maand voor de vervaldatum stopte. En plots ging er wel nog lidgeld af mijn rekening, zoveel maand na die zogezegde vervaldatum. Nu zou ik aangetekend moeten schrijven om te stoppen en als ik geen 3 maanden meer van vervaldatum zit, dan moeten we wel betalen en nog een jaar extra lid zijn. Wetende dat ik het 1e jaar lid was en nooit iets gekocht of gedaan heb via hen.

Onmiddelijke stopzetting lidmaatschap en graag die laatste storting die ze zoveel maanden te laat hebben afgehaald terug gestort krijgen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jurgenraes