Klacht: Stopzetten incasso

op 10 september 2018 over Huurcoach.nl in de categorie Adviesbureau

Ik wil mijn incasso ook stopzetten maar kon inderdaad ook geen telefoonnummer vinden. Wat het erg lastig maakt. Ik dacht dat dit eenmalig was maar zag dat er al 3x van mijn rekening afgeschreven is. Wij hebben namelijk ook al een appartement. Graag reactie, want ik wil dit z.s.m stopzetten.

Als jullie de incasso z.s.m stopzetten. Met graag een snelle reactie

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurcoach.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurcoach.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurcoach.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurcoach.nl

Heeft op 10 september 2018 om 11:14 geantwoord

Geachte mevrouw Staten,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat uw account is verwijderd. U kunt geen gebruik meer maken van onze dienstverlening.

Uit kostenoverweging en flexibiliteit is HuurCoach.nl telefonisch niet te bereiken. Onze klantenservice is volledig op e-mail gericht.

Na uw betaling heeft u een bevestiging ontvangen waarin o.a. ook staat vermeld:

Het systeem zal aan de hand van het door u gekozen lidmaatschap automatisch incasseren voor de door u gekozen periode. U kunt uiteraard zelf het lidmaatschap op elk gewenst moment stopzetten.

Klantenservice Huurcoach.nl

Heeft op 10 september 2018 om 11:40 geantwoord

Dus als ik het goed begrijp hebben jullie mijn account verwijderd en hebben jullie de incasso stopgezet?

Bericht van Huurcoach.nl

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Staten, Bij het stopzetten van uw lidmaatschap enof het verwijderen van uw inschrijving vervalt ook de automatische incasso voor deze inschrijving. Klantenservice Huurcoach.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Nikky S