Klacht: stopzegging account

op 12 mei 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik heb een aantal maanden een premium account gehad, maar deze schriftelijk opgezegd, nu blijven ze maar incasso op mijn rekening afboeken, ik heb gebeld, gemaild, en brieven geschreven, maar ze reageren niet en blijven maar afboekingen doen van mijn rekening nummer, ik heb zelfs een deurwaarde aan de deur gehad, ik zit er zo doorheen,

als huurwoningen niet meer incasso afboekt van mijn rekening

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 11:02 geantwoord

Beste Nathalie,

We betreuren het te zien dat je een klacht op Klacht.nl plaatst daar wij meerdere malen contact met je hebben gehad via de mail. Meerdere malen hebben wij uitgelegd dat wij aan de hand van jouw mailadres en IBANnummer geen betaald account kunnen vinden.

We vermoeden dan ook dat je geen betaald account bij ons hebt maar bij een ander bedrijf. Meerdere malen hebben wij aangeboden om met je mee te kijken naar de incasso zodat wij je kunnen doorsturen naar het juiste bedrijf. Ook hierop geen antwoord.

Wellicht kan je nu zelf even goed controleren of de incasso door Buckaroo geplaatst is (want daar incasseren wij mee) en of er in de details van de incasso Huurwoningen.nl staat of een ander bedrijf.

Het zal niet de eerste keer zijn dat wij verward worden met een ander bedrijf. We hopen dat het snel word opgelost!

Maaike

Alle klachten die gemeld zijn door naatje71