Klacht: stop zetten abonnement

op 29 november 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Mijn naam is GM Glunder wonende te Dennekoplaan 62 te IJmuiden.

Drie maanden geleden, heb ik het abonnement van Huurwoningen op gezegd maar ondanks mijn opzegging van het abonnement, wordt nog steeds het bedrag van € 19,95 van mijn rekening afgeschreven.
Ik zou u doch vriendelijk verzoeken dit ongedaan te maken en het gestortte bedrag terug te boeken op mijn rekening.

Met vriendelijke groet.

GM Glunder

Nooit tevreden geweest, ik kreeg geen aanbod.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 30 november 2016 om 16:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Glunder,

Via het opgegeven e-mailadres kan ik inderdaad een account terug vinden op Huurwoningen.nl. Van iedere uitschrijving sturen wij een bevestigingsmail van de uitschrijving, zowel vanuit ons systeem (database) als in de mail kan ik geen enkele vorm van een uitschrijving terug vinden.

Uiteraard wil ik met je tot een oplossing komen. Zou je mij de bevestigingsmail van de uitschrijving kunnen mailen? Dit mag naar: info@huurwoningen.nl. Dan zorg ik ervoor dat de abonnementskosten na je uitschrijving terug gestort worden.

Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door gmglunder@gmail.com